Confused man and question marks. 3d rendered illustration.

PREGUNTES

Que presenta el Grup Municipal de Compromís i en el seu nom la regidora del  Grup, Sra. Demelsa Part Moreno per a la seua formulació de manera oral i resposta també oral i per escrit en el Ple ordinari del 2 de juny de 2016 a l’empar i pel procediment establit en l’article 97 punts 6 i 7 de el RD 2598/1986, de 28 de gener pel que s’aprova el Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals que, en sentit literal, diu: “Les preguntes formulades per escrit seran contestades ordinàriament en la sessió o, per causes degudament motivades en la següent”.

1.- A la  regidora Sra. Salom, té vostè previst fer alguna actuació per a facilitar l’accés als discapacitats al teatre, o també els va dificultar el seu ús, com a nosaltres.

2.- A l’alcalde Sr. Carratala, per què no ens dona el Pla Territorial d’Emergències?

3.- A l’alcalde Sr. Carratala d’acord a les mocions aprovades per dues vegades en aquest plenari, té l’ajuntament previst comprar la bandera de l’Arc de Sant Marti? i penjar-la el proper dia 28 de juny a la balconada de l’Ajuntament?

4.- A l’alcalde Sr. Carratalà ha fet vostè tots els passos per a recuperar el bens de l’ajuntament danyats o furtats en el robatori del col·legí El Convent? l’Ajuntament ha presentat tots els papers que li corresponen?

5.- A l’alcalde Sr. Carratalà, sap vostè que és el tràfic d’influències? Sap vostè que l’Ajuntament de Castelló de la Ribera ja no és del PP?

6.- A l’alcalde Sr. Carratalà té altres plans que van en contra la declaració de Paratge Natural de la Muntanyeta i per tant en contra d’eixa conservació, com construir cafeteries?