participacio

EXPOSICIÓ DE MOTIUS

La transparència i l’eficiència han de ser dos dels pilars fonamentals en el funcionament dels Ajuntaments. Els partits polítics han de tindre la voluntat de millorar la qualitat de vida dels ciutadans/es a través de les seues propostes.

Els partits de l’oposició d’este ajuntament estan presentant mocions que s’aproven per ampla majoria, i en alguns casos per unanimitat. Propostes que s’han de dur endavant per part de l’equip de Govern, les quals no es porten endavant per la inacció o mala fe de l’equip de govern, que està vulnerant acords plenaris amb la idea que només es done visibilitat a les propostes de l’equip de Govern, menyspreant les de l’oposició.

Es fa necessari posar en marxa un mecanisme per controlar l’execució de les mocions aprovades en el Plenari de l’Ajuntament, afegint en una comissió informativa ja existent, en la que estiguen representats tots els partits d’aquest consistori, un punt de seguiment de les iniciatives aprovades, per tractar la seua aplicació i efectivitat de les mocions aprovades pels grups de l’oposició en el Plenari. Pels motius adés assenyalats, el Grup Municipal de Compromís proposa al Ple de l’ajuntament, l’adopció del següent: ACORD

1-. Que amb caràcter mensual, l’equip del govern de l‘Ajuntament d’Alberic, dins de l’orde del dia de la convocatòria de les comissions informatives, done compte l’estat d’execució de les mocions i acords plenaris aprovats en la present legislatura presentades dels partits de l’oposició, així com també de l’execució o no dels precs fets per l’oposició, amb la finalitat de valorar l’efectivitat i posada en marxa de les mocions aprovades.

Francesc Xavier Martínez Sànchez-gil.

Regidor i portaveu del GM Compromís per Alberic.

Alberic a 29 Setembre de 2016.

Sr. Alcalde de l’Ajuntament d’Alberic.