Vaig néixer PEP PEU 3a València però des de fa ja molts anys visc a Alberic. Sóc metge i treballe en la sanitat pública. Allà per l’any 84, l’any de la riuada, per motius de treball vaig arribar a Alberic i posteriorment vaig decidir viure aquí a la Ribera, al nostre poble, que des de llavors i a poc a poc ha anat perdent part de la seua vitalitat. M’agrada treballar per a les persones i amb les persones i crec que des del Col·lectiu de Compromís per Alberic podem entre totes i tots tornar a fer créixer el nostre poble amb alternatives progressistes on la gent puga participar de les decisions per fer de l’Ajuntament un Ajuntament transparent i veritablement democràtic on els veïns i veïnes puguen expressar lliurement les seues opinions i propostes. M’agradaria reprendre el projecte de ciutats saludables on Alberic siga capdavanter. A més de reforçar el poder dels ciutadans i ciutadanes del nostre poble per formar part activa del procés dirigit al desenvolupament de competències i ambients saludables, en els programes de prevenció i rehabilitació de la salut pública i en la recuperació de la sanitat pública que és un dret de totes les persones. Moltes han estat les raons que han portat al nostre poble a la situació actual però crec fermament que arribat el moment del canvi i que des del Col·lectiu de Compromís Alberic amb la il·lusió i la nostra força podem fer d’Alberic un poble que siga referent al nostre País.